reklama

Riešime maľovanú krížovku - video

V živote by som nepovedal, že ma niekto ešte po troch rokoch osloví, ako sa rieši maľovaná krížoka. Včera ma kamarátka poprosila či nehodím na jútub video, ako riešim jednu krížovku. Hodil som.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Keď si odmyslím môj hrozný hlas, otrasnú slovenčinu, mnohé preklepy, káblik od webkamery, posunutý obrázok v prvej časti, o 1 sekundu zaostávajúci zvuk a 30 x spomenuté slovo pardón - tak je v celku podarené videjko. Testované osôbky (ktoré chúďatá riešili krížovku zároveň so mnou počas natáčania) pochopili podstatu riešenia oveľa skôr, ako keď sa onehda riadili mojim písaným návodom.

Krížovku ktorú riešim, môžete nájsť tu (prebraná z časopisu Šibal 1/2005)



Samotný návod som rozdelil na štyri časti.

Časť prvá  –  Časť druhá  –  Časť tretia  –  Dodatok



Všetkým, ktorí dosiaľ odolávali pokušeniu pustiť sa do riešenia, prajem veľa zdaru. 
Snáď Vám videjko na úvod pomôže.



Pzn. .... aj by som to nahodil rovno na server sme, ale súbory sú poněkud větší.
Radšej ani ne-embedujem linky na youtube, či tým náhodou nenaruším nejaké pravidlo.

Jozef Stach

Jozef Stach

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Počas pozitívneho vrcholu mániodepresie ma prepadne falošná predstava, že viem pútavo písať.. Zoznam autorových rubrík:  TechnickéBežnéWorld of Warcraft

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu