reklama

Šťastný ako Gábi Berger

Každ večer lačne nasvam jej smev a zvrten radosť z vec tak jednoduchch ako je mixr, panvica, žehlička či vysvač. Moja vla teleopingovej naivity.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Gábi Berger
Gábi Berger (zdroj: (C) WS International)

Je neuveriteľné koľko energie mi táto žena dodáva. Zabúdam na únavu, rozhorčenie a zúrivosť. Sledujem 3D efekt rotačných čepelí, nanosítko, turbínový makročlánok, nehoriacu vrstvu laku, ohromnú silu pary, kónický tvar šľahača a laserom brúsenú hranu titánového noža. Samozrejme, megapráskový WS krájač, nezabudol som :)

Všetky tieto veci by mi normálne prišli banálne a samozrejmé. Nie však s úžasnou Gábi. Vžívam sa do jej kože, preciťujem každý detail východonemeckej techniky, a teším sa spolu s ňou. Prečo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je to už dávno, čo som sa prestal diviť radostiam všedného dňa. Keď mi kanvica zohreje vodu, ak nabrúsený nôž krája lepšie ako tupý. Nečudujem sa, keď ráno stihnem trolejbus, alebo ak mi v práci nepadnú Windowsy. Zvykol som si na znamenia monotypu života.

Preto chcem byť nachvíľu naivný ako Gábi, aby bol môj svet zaujímavejší. Teraz ma napadá, čo keď to iba hrá?!?

Jozef Stach

Jozef Stach

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Počas pozitívneho vrcholu mániodepresie ma prepadne falošná predstava, že viem pútavo písať.. Zoznam autorových rubrík:  TechnickéBežnéWorld of Warcraft

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu